27 Ocak 2011 Perşembe

Asp Online Film Sitesi Scripti

Şu an piyasadaki en iyi Film Sitesi sistemidir.
Gelişmiş bir yönetici Paneli Bulunmaktadır.
Yönetim ve editör olmak üzere 2 tür giriş bulunmaktadır.
Siteye üye olunmadan Film izlenebilmektedir. Bunun yanı sıra site üyelik sistemide mevcuttur.
Sitenin her türlü ayarı yönetim panelinden yapılabilmektedir.(arkaplan rengi dahil.!)
Siteye filmler tabiiki yönetim panelinden eklenmektedir.
Filmlere yapılan yorumları,film iste sayfasından gelen istekleri ve iletişim sayfasından gelen mesajları yönetim panelinden görebilirsiniz.
Editörlerin yapabilecekleri sınırlandırılmıştır.Örneğin editörler film silemezler, Kategori açamazlar, Hakkımızda ve yasal uyarı sayfalarını değiştiremezler, site ayarlarını göremezler.
Yöneticiler: Site ayarlarını yapabilir,Film ekleyebilir/güncelleyebilir/silebilir, Yorum görebilir/silebilir,Sayfaları (Film iste,hakkımızda,iletişim,yasal uyarı) görebilir/güncelleyebilirler,Kategori ekleyebilir/güncelleyebilir/silebilirler,Özel Film seçebilirler.
Editörler: Film ekleyebilir/güncelleyebilirler,Yorum görebilir/silebilirler, İletişim & Film İste sayfalarını görebilir/silebilirler.
Kolayca Film eklenebilmektedir (Tüm video sitelerinden). Eklemek istediğiniz filmin embed Kodu ile film ekleyebilirsiniz.
Yönetim ve editör paneline siteniz.com/yonetim.asp adresi ile ulaşabilirsiniz.
KURULUM / EKSTRA
——————————————————————————–
Sitenin kuruluma ihtiyacı yoktur.! Tüm dosyaları FTP’ye atmanız yeterlidir.
Adsense kodunu default.asp sayfasının 9.satırına ekleyebilirsiniz.!
Veritabanı yolunuzu Baglanti.Asp sayfasının 2. satırındaki vtyolu=”aa/web-database.mdb” kodundan değiştirebilirsiniz.
Güvenlik Nedeni ile; Sitenize yönetici girişi yaptıktan sonra, Admin ve Editör bilgilerinizi güncelleyiniz.Ayrıca, veritabanı yolunu değiştirmeniz şiddetle tavsiye edilir.
Tüm bunlardan sonra siteniz HAYIRLI OLSUN..!
Sefa Kardeş kusura bakma bunu sana yapmak istemezdim. Ama sen de ortaklığı bozdun madem, ben de bu güzel sistemden herkesin faydalanmasını istedim..!
KESİNLİKLE FULL SCRİPTTİR
353 FİLM VERİTABANINDA YÜKLÜDÜR.
NOT: Admin Kullanıcı Adı ve şifresi: admin dir
NOT: EDİTÖR Kullanıcı Adı ve şifresi: editör dür
Kullanıcı Adı : admin
Şifre : Admin

D o w n l o a d

0 yorum:

Yorum Gönder

Katılımlar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites