27 Ocak 2011 Perşembe

‘Ben de kupa görmedim’

15 senelik yöneticilik hayatında Türkiye Kupası’nı alamadıklarını hatırlatan Nihat Özdemir, “İnşallah seneye kupayı kazanmayı Allah bize nasip eder” dedi.
Başkanvekili Nihat Özdemir’den samimi sözler. S.Arabistan’ın başkentti Riyad’da düzenlenen Karma Ekonomi Forumu’na katılan Özdemir, Avrupa ve Türkiye Kupası’ndan elendikten sonra tüm hedefi lige yönelttiklerini ifade etti. Nihat Özdemir, Türkiye Kupası’nı ne zaman kazanacakları sorusuna, “28-29 yıldır kupayı alamıyoruz. 15 yıllık yöneticilik hayatım var; ben de kupa görmedim. İnşallah Allah gelecek sene kupayı almayı bize nasip eder” yanıtını verdi. Trabzon ile Bursa’nın puan kayıplarının ligde dengeyi değiştirdiğini ileri süren Fenerbahçe Başkanvekili, “Trabzon maçı, puan farkının kapanması ve şampiyonluk şansımızın artması açısından çok önemli. Rövanşı almak için güzel bir hafta sonu bekliyoruz. İyi oynayan kazansın. Kutsal topraklarda kazanan olmayı diliyorum” diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Katılımlar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites